Home - Blog - Werkfruit FAQ; Alle informatie die je over ons wilt weten

Werkfruit FAQ; Alle informatie die je over ons wilt weten

In deze blog geeft Werkfruit antwoord op de meest gestelde vragen. Heb je een vraag die er niet tussen staat? Neem dan zeker contact met ons op! Dit kan door te bellen naar 078- 6742197 of door te mailen naar info@werkfruit.nl. We helpen je graag verder!

Is Werkfruit duurzaam?

Als liefhebber van eerlijk fruit, telen we met respect voor de natuur. Wij maken gebruik van duurzame verpakkingen. Daarnaast worden de houten fruitboxen hergebruikt, werken we met lokale telers of maken we gebruik van Fairtrade producten. Zo blijven onze foodmiles beperkt en zorgen we indirect voor zo min mogelijk uitstoot van schadelijke stoffen. We zijn ook nog eens gecertificeerd met het milieukeurmerk (GlobalG.A.P en Planetproof).

Teelt Werkfruit alles zelf?

Het is voor ons niet mogelijk om al het fruit dat in de Werkfruitkisten gaat zelf te telen.

Samen met het fruit van lokale collega’s die onze visie delen worden onze Werkfruit kistjes gevuld met de beste kwaliteit fruit. Helaas kunnen we niet al het fruit zelf telen. Tropisch fruit halen we uit het buitenland, wel kiezen we altijd voor de beste opties zoals Fairtrade bananen.

 

Wat bedoelt Werkfruit met ‘seizoensfruit’?

Ieder seizoen kent zijn eigen fruit. Daar passen we onze fruitboxen op aan. Wil je zelf eventueel iets aanpassen in de fruitsamenstelling, dan kun je dit aangeven.

Wanneer leveren jullie het fruit?

De chauffeur van Werkfruit levert wekelijks of tweewekelijks de fruitbox bij uw bedrijf af. Zelfs tot in de kantine of bij het koffieautomaat! We nemen direct de lege fruitbox mee, wel zo duurzaam. We bezorgen op maandag, dinsdag en woensdag zelf of je fruitbox wordt door onze externe vervoerder bezorgd. Het tijdstip van bezorging hangt af van onze routeplanning op dat moment.

 

Wat voor displays hebben jullie?

Geheel in de stijl van Werkfruit geven wij naar wens displays in bruikleen inclusief een aansprekende displaykaart in MINI (tafelmodel), of MAXI (staand model) uitvoering.

Kan ik mijn Werkfruitkist wijzigen?

Je kunt de Werkfruitkisten gemakkelijk samenstellen en wijzigen. Stuur hiervoor een email naar info@werkfruit.nl met al je wensen en dan kijken we hoe we de Werkfruitbox voor je aan kunnen passen.

 

Kan ik ook een week overslaan, bijvoorbeeld met vakanties?

Dat is uiteraard mogelijk. Bij Werkfruit zit je niet vast aan een contract en kun je per week aangeven wanneer je wel of geen fruit wilt ontvangen. Geef dit door via info@werkfruit.nl.

 

Waar kan ik mijn klachten melden?

Heb je een klacht? We doen er alles aan om ervoor te zorgen dat we je probleem of klacht op te lossen. Meld het via info@werkfruit.nl of bel ons op 078-6742197.

Deel dit bericht

Schrijf je in!

Blijf op de hoogte van het laatste nieuws. Schrijf je in voor onze nieuwsbrief.